Sondaje de opinie si studii de piata autentice!
Bine ati venit ! - Infomass 2001-2017 - studii si sondaje autentice x

Piata serviciilor medicale private

  • Nume proiect:
    Piata serviciilor medicale
  • Client:
    Centele medicale Arcadia
  • Valoare investitie:
    Piata serviciilor medicale private in regiunea Nord Est, Notorietate si Imagine Arcadie, Segmentarea clientilor, testare preturi, obiceiuri de consum
  • Obiective:
    3400 de gospodarii
  • Esantion:
    Cercetare prin chestionar pe un esantion de peste 3400 de persoane cu domiciliu stabil in regiunea NORD-EST a Romaniei, cu varsta de peste 18 ani. Eroare: 3.2% in Iasi si 2% la nivel regional,
  • Metodologie:
    confidentiale
  • Rezultate:
    Recomandari: Dan Fiterman, propietar
mai multe detalii

Obiective vizate:
1. Notorietate Arcadia  – evolutia pe parcursul unui an a  notorietatii spitalului Arcadia pe fiecare oras din regiunea Nord- Est in parte,  cu un accent mai puternic pe sursele de informare
2. Imagine perceputa Arcadia – o noua sectiunea ca va avea ca baza indicatorii din studiu din 2011 dar se vor adauga noi elemente care sa ajute la identificarea cat mai exacta a imaginii percepute precum si asteptarile fata de serviciile Arcadia
(practic vom compara viziunea ideala de spital privat si ceea ce reprezinta Arcadia in acest moment – solicitare)
3. Nivel de incredere in serviciile medicale private in general si nivel de incredere in serviciile medicale oferite de Arcadia
4.  Identificarea si segmentarea potentialilor clienti (grad I, II, II, IV) precum si evolutia numaului lor si a gradului de acoperire
5. Identificarea clientilor actuali, descrierea lor precum si identificarea  si gradului de multumire fata de serviciile primite precum si intentia de a reveni la Arcadia
6. Identificarea tipurilor de afectiune pentru care clientii ar veni la un spital privat in general si la Arcadia in particulr
4. Testare de preturi pentru anumite servicii ( lista furnizata de beneficiar)
5. Cate persoane apeleaza servcii medicale private si cate servicii medicale de stat; Frecventa cu care apeleaza la servicii medicale private comparativ cu frecventra cu care se apeleaza la servicii medicale de stat
6. Cele mai des accesate servicii in clinicile private; cele mai des accesate servicii in clinicile de stat
7. Frecventa cu care sunt realizate analizele medicale – in special in scop de preventie si frecventa cu care se merge la medic
6. Auto-aprecierea statii de sanatate a populatiei si identificarea , la nivel de potentiala amenintare in urmatorii 5 ani a unor posibile afectiune
7. Identificarea tipurilor de afectiuni de care sufera populatia, gravitatea lor precum si intentiile lor cu privire la posibila rezolvarea sau amelioare a afectiunilor
8. Sectiune speciala pentru femeile cu potential ridicat de a avea un copil in urmatorii 5 ani.
9. Sectiune speciala pentru familiile cu copii sub 14 ani
10. Obiective speciale , contextuale stabilite de comun acoord cu beneficiarul.