Sondaje de opinie si studii de piata autentice!
Bine ati venit ! - Infomass 2001-2017 - studii si sondaje autentice x

Sondaj – Valorile angajatilor din Romania

  • Nume proiect:
    Valorile angajatilor din Romania
  • Client:
    Universitatea Al. Ioan Cuza Iasi
  • Obiective:
    Identificare valorilor angajatilor din Romania
  • Esantion:
    national, urban si rural, 1003 persoane de peste 18 ani, apte de munca
  • Metodologie:
    Tipul esantionului: esantion probabilist, stratificat, bi-stadial Criterii de stratificare: 8 arii culturale grupate pe provincii istorice, mediul rezidential (urban-rural) si marimea localitatilor urbane (3 tipuri) Esantionare: selectie probabilista a punctelor de esantionare pe baza listelor electorale Numar de puncte de esantionare: 137 puncte de esantionare cuprinzand strazi, comune si sate din 88 de localitati. Selectia gospodariilor: a fost realizata pe baza de pas statistic. Aplicarea chestionarului s-a realizat pe baza chestionarului de preselectie. Reprezentativitate: esantionul este reprezentativ pentru populatia apta de munca din mediul urban si rural din Romania Eroare: ± 3 % cu probabilitate de garantare a rezultatelor de 95%.
  • Rezultate:
    publice
  • Alte informatii:
    Recomandari : Conf. dr. Livia Baciu
Vezi rezulatele