Cercetari de piata & analiza
Aflarea a ceea ce contează pentru consumatori și ce determina comportamentul lor constituie un avantaj major si duce la crearea oportunităților de creștere, dezvoltarea de noi produse, crearea strategii de succes.
Va punem la dispozitie un grad ridicat de implicare si seriozitate dublate de peste 15 ani de experienta . Aducem solutii de cercetare cat mai bune , la costuri rezonabile. Oferim informatii de calitate, date reale si validate stiintific.
Care sunt nevoile consumatorului si cumputem raspunde la ele cat mai bine? Care sunt obiceiurile de cumparare si consum? Unde putem extinde brandul nostru? Noul produs este viabil?
Tipuri de cercetari si studii de piata realizate
Cercetari de piata pentru notorietate si imagine brand/firma
Studii de piata pentru oportunitatea unei investitii
Studii de dezvoltare de noi produse
Studii de segmentare a pietei
Studii de pozitionare pe piata
Studii de piata aupra gradului de multumire al clientilor
Studii asupra obiceiurilor de consum
Studii de pozitionare a brandului
Studii Mystery shopping
Studii de piata aupra gradului de multumire al clientilor
Domenii vizate
Produse de larg consum
Servicii firme sau populatie
Servici de sanatate
Mass-media
Telecomunicatii
Publicitate
HORECA
Turism
Utilitati publice
Institutii bancare/financiare
Industrie Auto
Mall-uri si shopping center-uri
Educatie
Servicii publice
Metode de cercetare :
(la domiciuliul repondentilor/in magazine/la sedii de firma/la institutii publice)
Ancheta prin chestionar este metoda cea mai frecvent utilizata in cercetarea cantitativă. Chestionarile/interviurile pot fi efectuate la domiciliul respondentului sau la locul de muncă, în locatii fixe (in mall-uri, expozitii,benzinarii) sau chiar pur şi simplu pe stradă.
mai multe detalii legate de ancheta prin chestionar? click aici
Este cea mai folosita tehnica calitativa. In locatii speciale, INFOmass selecteaza 8-9 persoane si discuta o anumita tema. Grupul este condus de un moderator specializat.
Tot ceea ce participantii spun, noi inregistram atat video cat si audio. In urma studierii inregistrarilor sau transcrierilor, realizam raportul de analiza.
Confidentialitate si raspundere contractuala
In orice studiu de piata realizat de noi, confidentialitatea informatiilor oferite de clienti cât şi a celor obţinute în urma studiului este garantată; ne asumam contractual răspunderea in privinta confidentialitătii informaţiei . Accesul la baza de date este limitat doar la două persoane; coordonatorul de proiect şi directorul general. Restul echipei care se ocupă de realizarea studiului nu poate accesa decat fragmentar baza de date.
Ţinem să precizăm că în urma studiului de piaţă vă punem la dispoziţie, pentru verificări, şi o bază de date care conţine numerele de telefon şi adresele tuturor persoanelor intervievate.Ne asumăm răspunderea pentru corectitudinea acestei baze de date, contractual existând posibilitatea rezilierii contractului în cazul în care datele nu concordă cu realitatea.