Etapele unui studiu de piata
Realizarea chestionarului
1 Stim ca fiecare beneficiar este unic la fel ca si obiectivele lui. Realizam chestionarele in asa mod incat sa raspunda cat mai bine nevoilor si dorintelor beneficiarului.
Construirea esantionului
2Realizarea esantionului este una din cele mai importante etape deoarece numai un esantion selectat stiintific asigura reprezentativitatea datelor si permite extrapolarea rezultatelor.
Aplicare chestionarului
3 se realizeaza face-to-face la domiciliul respondentilor. Pentru identificarea adreselor folosim echipe cu autoturism dotate cu GPS pentru a gasi cat mai repede punctele de esantionare.
Baze de date si verificari
4
toate chestionarele realizate de INFOmass sunt atent verificate incat sa nu existe riscul fraudarii.Punem mereu la dispozitia beneficiarului baza de date cu adresele si numerele de telefon ale respondentilor.
Analiza datelor si rapoarte
5
Raportul complet vă este pus la dispoziţie sub forma unei mape de prezentare ce conţine toate informatiile sub forma de tabele şi grafice